Naar hoofdinhoud Naar footer

Deel deze pagina via:

ABOARD Cohort goes social

Gepubliceerd op: 23-02-2023

Oproep: deel de campagneberichten van Alzheimer Nederland! Met deze campagne willen zij deelnemers werven voor het onderzoek naar gezonde veroudering en Alzheimer.

Waarom?

Na de ‘Soft launch’ van het ABOARD Cohort in september is Alzheimer Nederland maandag 13 februari gestart met de campagne ‘Uurtje voor Alzheimer’. De campagne is bedoeld om deelnemers te werven voor het onderzoek naar gezonde veroudering en Alzheimer. 

Aanmelden als deelnemer

Deelnemers kunnen zich online aanmelden en vragenlijsten invullen. Iedereen van 45 jaar of ouder kan meedoen: mensen met dementie, mensen met een voorstadium en mensen met risico op de ziekte.

Oproep

Via verschillende sociale mediakanalen wordt de campagne gedeeld met als doel om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Maar om de campagne een succes te maken, heeft het ABOARD-project je hulp nodig! Deel bijvoorbeeld de campagneberichten van Alzheimer Nederland op eigen social media of in nieuwsbrieven. ABOARD wil ook mensen bereiken via de hulpverlener. Denk aan een flyer in de wachtkamer of een poster in de gang van het ziekenhuis. Bekijk de social media berichten op LinkedIn of deel onderstaande video.

Meedoen of meer weten?

Meedoen als geheugenpolikliniek? Neem contact met ons op via ABOARD-project@amsterdamumc.nl.

Meer weten? Bekijk dan onderstaande video of ga naar Uurtje voor Alzheimer | Alzheimer Nederland.

YouTube video thumbnail